Ing. Karolína Zavadilová

Diplomová práce

Internetová reklamní kampaň a měření její efektivnosti

An Internet Campaign and the Measurement of its Effectiveness
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o problematice internetové reklamy a jejím kontextu v marketingovém mixu. V teoretické části je vyzdvižen rostoucí význam internetu jako komunikačního a technologického prostředku a jeho zapojení do ekonomiky. Pozornost je věnována historii internetu a jeho současnému stavu celosvětově i v České republice. Neustálý rostoucí trend výdajů do internetové reklamy dokazuje …více
Abstract:
This thesis deals with the issue of internet advertising and marketing in the context of the marketing mix. In the theoretical part is underlined the growing importance of the Internet as a means of communication and technology and its integration into the economy. Attention is devoted to the history of the Internet and its current state worldwide and in the Czech Republic. A growing trend in Internet …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2009
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: JUDr. Petr Majerik

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance