Adaptace distribuční strategie v mezinárodním prostředí – Bc. Petr Bulíř
Bc. Petr Bulíř
Diplomová práce
Adaptace distribuční strategie v mezinárodním prostředí
Adaptation of distribution strategy in international environment
Anotace:
Tématem diplomové práce je adaptace distribuční strategie firmy Škoda Auto v mezinárodním prostředí. Klíčové kapitoly teoretické části se zaměřují na problematiku globální marketingové strategie, internacionalizaci, rozhodování o vstupu na trhy a branding. V dalších kapitolách je kladen důraz na distribuční strategii a její specifika pro automotive. Praktická část práce se zaměřuje na analýzu distribuční …víceAbstract:
Topic of the diploma thesis is adaptation of Škoda Auto distribution strategy in international environment. Key chapters of the theoretical part are focusing on global marketing strategy, internationalization, branding and making decision about market entry. Following chapters are dedicated to distribution strategy and its specifics in automotive industry. Practical part starts with analysis of Škoda …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
- Oponent: Jiří Jíra, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Implementace globální marketingové strategie vzdělávací společnosti na lokální trh
Lucie Havlíčková -
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš -
Marketingová strategie firmy Vodafone v současné situaci globální pandemie Covid-19
Ondřej Beran -
Soupeření s giganty. Strategie přežití malých firem na globálním trhu
Ondřej Gruntorád -
Návrh marketingové strategie pro globální firmu na slovenském trhu
Soňa Kiradžievová -
Případová studie tvorby mediální strategie pro nový model automobilky BMW
David Dvořák -
The implementation of warm-up activities as a motivational strategy. A comparative analysis of English and German classroom.
Martina Žeňuchová -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi
Název
Vložil
Vloženo
Práva