Jakub Najman

Bakalářská práce

Marketingová komunikace integrovaného dopravního systému IDOL

Anotace:
Práce se zaměřuje na otázku Integrovaného dopravního systému v Libereckém kraji. Zabývá se tím, jak se systém prezentuje a jakou vytváří marketingovou komunikaci s cestujícími ve veřejné dopravě. Práce přináší návrhy zlepšení tak, aby činnost integrovaného dopravního systému byla veřejností více vnímána a aby byl pochopen smysl existence systému jako klíčový prvek pro rozvoj veřejné dopravy.
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the issue of transit district in Liberec region, Bachelor thesis further focuses on how the transit district is presented as well as how the marketing communication with passengers in public transport is created. Thesis produces suggestion for improvements in a way that the activity of transit district is more perceived by public and the meaning of existence of the transit …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Helena Becková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Najman, Jakub. Marketingová komunikace integrovaného dopravního systému IDOL. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Bakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Dopravní management, marketing a logistika