Podpora prodeje společnosti v B2B sektoru – Bc. Tomáš Janda
Bc. Tomáš Janda
Bakalářská práce
Podpora prodeje společnosti v B2B sektoru
Sales promotion of company in B2B sector
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je podpora prodeje vybraného podniku v B2B sektoru. V práci se zabývám praktickým využitím nástrojů na podporu prodeje společnosti, která působí jako obchodník na B2B trzích. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována charakteristice a problematice podpory prodeje. Jejího postavení mezi nástroji komunikačního mixu, jednotlivým …víceAbstract:
The subject of this thesis is sales promotion of company in the business-to-business market. The paper deals with the practical use of tools to support sales of the company acting as a distributor in the B2B markets. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is devoted to the characteristics and problems of sales promotion. The position among the tools of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jhr4t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita nástrojů podpory prodeje ve vybraném maloobchodě
Pavlína Štiaková -
Psychologické aspekty nástrojů podpory prodeje na děti
Aneta Jiránková -
Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hypermarket a.s.
Robert Imling -
Inovace nástrojů podpory prodeje v marketingové komunikaci
Tereza Kučerová -
Využití prostředků podpory prodeje v organizaci
Stanislav Zámečník -
Úloha a význam podpory prodeje v gastronomii
Jan Tomáš Zahálka -
Etika využití záruky na produkt jako prostředku podpory prodeje. Reklama v automobilovém průmyslu.
Adam Trůbl -
Využití prostředků podpory prodeje v organizaci
Šárka Bártlová