Tomáš JIRÁNEK

Bachelor's thesis

Alternativní možnosti propagace

Alternative Public Relation
Abstract:
Tato práce se zabývá možnostmi propagace VŠ na internetu a je rozdělena do tří částí.           První část popisuje nejčastější kritéria při výběru vysoké školy a uvádí rozdíly při výběru mezi soukromou a státní školou. Dále jsou uvedeny dřívější možnosti propagace vysokých škol a jejich dnešní podoba.           Druhá část je zaměřena na spolupráci vysokých škol se středními. Doplněna je příklady realizovaných …more
Abstract:
This thesis is focused on advertising of universities especially using the Internet. It is divided into three main parts. The first part describes the most common reasons for students in the process of university selection. It also offers some ideas why to choose the private or public type of university. It the paper is also mentioned older and new types of advertising. The second part is focused on …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 6. 2011
Identifier: 34522

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Jaroslav Fiřt, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

JIRÁNEK, Tomáš. Alternativní možnosti propagace. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta elektrotechnická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 01. 06. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta elektrotechnická