Jana TEUEROVÁ

Bachelor's thesis

Analysis of communication strategies in promotional discourse: hotel industry

Analysis of communication strategies in promotional discourse: hotel industry
Abstract:
The aim of this thesis is the analysis of communication strategies in promotional discourse of hotel industry. Collection of websites promoting hospitality facilities in United Kingdom is the object of main focus. This bachelor thesis consists of two main parts, theoretical and practical. General introduction and the theoretical foundation to this thesis is outlined in the initial chapter. The second …more
Abstract:
Cílem této práce je analýza komunikačních strategií propagačního diskurzu v hotelovém průmyslu. Předmětem hlavního zájmu analýzy jsou webové stránky propagující hotelová zařízení ve Velké Británii. Tato bakalářská práce sestává ze dvou hlavních části - teoretické a praktické. Obecný úvod a teoretický základ k této práci jsou nastíněny v úvodní kapitole. Druhá kapitola se zabývá reklamou, komerčními …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2016
Accessible from:: 19. 4. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Christopher Hopkinson, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

TEUEROVÁ, Jana. Analysis of communication strategies in promotional discourse: hotel industry. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 19. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta