Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi – Bc. Rustam Galeev
Bc. Rustam Galeev
Bachelor's thesis
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Integrated marketing communications - using and interconnection of separated marketing instruments in practice
Anotácia:
Hlavním cílem bakalářské práce je porovnat teorii a praxi integrované marketingové komunikace a zjistit, jak dílčí nástroje a jejich propojení do jediného systému fungují ve skutečné praxi, jaké problémy potkávají marketéři při uplatnění této strategie a jaké výsledky podnik dosáhl díky integrované marketingové komunikaci. Teoretická část je zaměřená na popis nástrojů integrované marketingové komunikace …viacAbstract:
The main objective of this thesis is to compare theory and practice of integrated marketing communications , and determine how to split the tools and integrating them into a single system works in actual practice, what challenges marketers encounter when applying this strategy, and what results attained by using the integrated marketing communications. The theoretical part is focused on describing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 9. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yx7tn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2015
- Vedúci: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Kristýna Řondíková -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Klára Manová -
Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v podniku v sektoru služeb v oblasti ubytování a pohostinství
Marcela Hipská -
Návrh strategie marketingové komunikace pro Brněnské kulturní centrum
Kristýna Kurica -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrace společenských vývojových trendů v marketingové komunikaci firmy Bayer s.r.o.
Jana Karešová -
Efektivní integrovaná marketingová komunikace společnosti Albert
Monika Kofroňová