Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi – Bc. Rustam Galeev
Bc. Rustam Galeev
Bachelor's thesis
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Integrated marketing communications - using and interconnection of separated marketing instruments in practice
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je porovnat teorii a praxi integrované marketingové komunikace a zjistit, jak dílčí nástroje a jejich propojení do jediného systému fungují ve skutečné praxi, jaké problémy potkávají marketéři při uplatnění této strategie a jaké výsledky podnik dosáhl díky integrované marketingové komunikaci. Teoretická část je zaměřená na popis nástrojů integrované marketingové komunikace …moreAbstract:
The main objective of this thesis is to compare theory and practice of integrated marketing communications , and determine how to split the tools and integrating them into a single system works in actual practice, what challenges marketers encounter when applying this strategy, and what results attained by using the integrated marketing communications. The theoretical part is focused on describing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 9. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/yx7tn/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 11. 2015
- Supervisor: Ing. Pavel Klička
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GALEEV, Rustam. \textit{Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi} [online]. Praha, 2015 [cit. 2023-03-31]. Available from: https://theses.cz/id/w5tyny/. Bachelor's thesis. University of Finance and Administration. Thesis supervisor Ing. Pavel Klička.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Význam PR v integraci mkt. komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů mkt. komunikace
Hana Plassová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě v sektoru telekomunikací
Marek Nejman -
Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v podniku v sektoru služeb v oblasti ubytování a pohostinství
Marcela Hipská -
Návrh strategie marketingové komunikace pro Brněnské kulturní centrum
Kristýna Kurica -
Integrovaná marketingové komunikace - aplikace na vybrané firmě
Jana Klingová Robešová -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrace společenských vývojových trendů v marketingové komunikaci firmy Bayer s.r.o.
Jana Karešová -
Efektivní integrovaná marketingová komunikace společnosti Albert
Monika Kofroňová