A Business Plan for a Trendy Café with a Family Zone – Alexandra Vovčenková
Alexandra Vovčenková
Bachelor's thesis
A Business Plan for a Trendy Café with a Family Zone
A Business Plan for a Trendy Cafe with a Family Zone
Abstract:
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část bude obsahovat základní pojmy, které budou dále použity v této práci. V praktické části bude dále realizován kvalitativní výzkum ve formě rozhovorů, který bude směřovat ke splnění cíle práce, tedy vytvořit návrh podnikatelského plánu pro netradiční kavárnu ve Zlíně a zjistit jeho realizovatelnost v praxi. Výzkum se bude opírat o zkušenosti …moreAbstract:
The Bachelor thesis is divided into two parts. The theoretical part will contain basic terms which will be used in the practical part of this thesis. In the practical part, qualitative research will be conducted in the form of interviews, the aim of which will be to achieve the goal of this work, to create a proposal of a business plan for a trendy café in Zlín and to find out its feasibility in practice …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2018
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vovčenková, Alexandra. A Business Plan for a Trendy Café with a Family Zone. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum a tvorba strategické kampaně vybrané podnikatelské jednotky SmetanaQ Café & Bistro
Tereza Kultová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Primární marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu
Jiří Formánek