A Business Plan for a Trendy Café with a Family Zone – Alexandra Vovčenková
Alexandra Vovčenková
Bakalářská práce
A Business Plan for a Trendy Café with a Family Zone
A Business Plan for a Trendy Cafe with a Family Zone
Abstract:
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část bude obsahovat základní pojmy, které budou dále použity v této práci. V praktické části bude dále realizován kvalitativní výzkum ve formě rozhovorů, který bude směřovat ke splnění cíle práce, tedy vytvořit návrh podnikatelského plánu pro netradiční kavárnu ve Zlíně a zjistit jeho realizovatelnost v praxi. Výzkum se bude opírat o zkušenosti …víceAbstract:
The Bachelor thesis is divided into two parts. The theoretical part will contain basic terms which will be used in the practical part of this thesis. In the practical part, qualitative research will be conducted in the form of interviews, the aim of which will be to achieve the goal of this work, to create a proposal of a business plan for a trendy café in Zlín and to find out its feasibility in practice …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vovčenková, Alexandra. A Business Plan for a Trendy Café with a Family Zone. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum a tvorba strategické kampaně vybrané podnikatelské jednotky SmetanaQ Café & Bistro
Tereza Kultová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Primární marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu
Jiří Formánek