Návrh online marketingové komunikace společnosti Worogo, s.r.o. – Bc. Lucie Horká
Bc. Lucie Horká
Master's thesis
Návrh online marketingové komunikace společnosti Worogo, s.r.o.
Project of Online Marketing Communication of the Company Worogo, s.r.o.
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření návrhu projektu online marketingové ko-munikace u nově začínající firmy. Cílem práce je vytvořit řešení, které povede ke zvýšení návštěvnosti webových stránek a k získání požadovaných konverzí. Práce se dělí na teore-tickou a praktickou část. Teoretická část definuje pojmy z oblasti online marketingu, online marketingové komunikace a zelený marketing. Teoretická …moreAbstract:
This diploma thesis is focused on creating a project proposal for online marketing commu-nication at a newly starting company. The aim of this work is to create a solution that will increase website traffic and get the required conversions. The work is divided into theoreti-cal and practical part. The theoretical part defines the concepts of online marketing, online marketing communication and green …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORKÁ, Lucie. \textit{Návrh online marketingové komunikace společnosti Worogo, s.r.o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/w6a05w/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Horká, Lucie. Návrh online marketingové komunikace společnosti Worogo, s.r.o.. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Online marketing a jeho aplikace ve společnosti PPI – protipožární dveře s.r.o.
Jakub Zörkler -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Analýza propagace firmy zaměřená na digitální marketing a sociální média
Nela Čtvrtečková -
Personální marketing na sociálních sítích vybrané společnosti
Olga Ryzhkova -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Matěj Vacínek -
Internetový marketing
Vojtěch Hrnčalík -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu