Marketingová strategie firmy Canon na českém trhu – Viktoria Vargová
Viktoria Vargová
Bakalářská práce
Marketingová strategie firmy Canon na českém trhu
Martketing strategy of the Canon company in the Czech market
Anotace:
Cílem této bakalářské práce, která je rozdělena do tří kapitol, je analyzovat současnou marketingovou strategii firmy Canon se zaměřením na český trh. Dále na základě zjištěných dat navrhnout oblasti možných zlepšení. V první části je čtenář seznámen s firmou Canon, jsou zde uvedeny základní informace o společnosti, historie firmy, její filosofie, společenská odpovědnost a další. V teoretické části …víceAbstract:
The goal of this final thesis, which is broken down into 3 chapters, is the analysis of marketing strategy for the company Canon in the Czech market. Furthermore, suggested potential improvement from observed data. In the first chapter, we familiarise ourselves with the organisation of Canon and provide basic information on its history, philosophy of the company and its Corporate Social Responsibility …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46893
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
- Vedoucí: Petr Cimler
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46893
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Impact analysis of environmental policies during business cycle: DSGE approach
Eva Slezáková -
Význam segmentace zákaznického portfolia a analýzy prostředí firmy a jejich souvislost s určenými cíli firmy nebo značky
Vojtěch Homolka -
Analýza konkurenčního prostředí u vybrané firmy
Meruyert Akhmetova -
Analýza marketingových prostředí vybrané firmy/značky
Michaela Pánková -
Analýza produktů a marketingového prostředí firmy Natura Siberica na českém trhu
Štěpánka Peterková -
Analýza a nasazení nástroje pro hloubkovou analýzu paketů v prostředí malé firmy
Tomáš Frkáň -
Analýza konkurenčního prostředí firmy v České republice na konkrétním případu - firma Faurecia Automotive s. r. o.
Žaneta Sochorová -
Analýza dopadu vnitřního a vnějšího prostředí firmy na strategii a plánování podniku
Kristián Smith