Viktoria Vargová

Bakalářská práce

Marketingová strategie firmy Canon na českém trhu

Martketing strategy of the Canon company in the Czech market
Anotace:
Cílem této bakalářské práce, která je rozdělena do tří kapitol, je analyzovat současnou marketingovou strategii firmy Canon se zaměřením na český trh. Dále na základě zjištěných dat navrhnout oblasti možných zlepšení. V první části je čtenář seznámen s firmou Canon, jsou zde uvedeny základní informace o společnosti, historie firmy, její filosofie, společenská odpovědnost a další. V teoretické části …více
Abstract:
The goal of this final thesis, which is broken down into 3 chapters, is the analysis of marketing strategy for the company Canon in the Czech market. Furthermore, suggested potential improvement from observed data. In the first chapter, we familiarise ourselves with the organisation of Canon and provide basic information on its history, philosophy of the company and its Corporate Social Responsibility …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
  • Vedoucí: Petr Cimler
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46893