Iveta Bartóková

Bachelor's thesis

Vliv osobnosti manažera na úroveň firemní kultury ve společnosti Reklama KUBÍČEK, s.r.o.

The Influence of the Manager's Personality on the Level of Corporate Culture in Reklama Kubíček Company
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vyzkoumat jaký vliv mají manažeři na firemní kulturu společnosti. Teoretická část poskytuje vysvětlení pojmu firemní kultura, změny firemní kultury a nástorje pro její změnu. Dále popisuje postavu manažera a jeho vlivu na firemní kulturu. Metodologická část definuje výzkumné otázky a metody výzkumu. V praktické části je představena zkoumaná společnost a shrnuty výsledky …more
Abstract:
The aim of this thesis is to examine whether managers influence corporate culture, and if so how. The theoretical part provides an explanation of the concept of corporate culture, describes changes which occur and reveals the basis for the changes. It also describes the character of the manager and their influence on corporate culture. The methodological part defines research questions and methods …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Markéta Nemeškalová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Bartóková, Iveta. Vliv osobnosti manažera na úroveň firemní kultury ve společnosti Reklama KUBÍČEK, s.r.o.. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe