Vliv osobnosti manažera na úroveň firemní kultury ve společnosti Reklama KUBÍČEK, s.r.o. – Iveta Bartóková
Iveta Bartóková
Bachelor's thesis
Vliv osobnosti manažera na úroveň firemní kultury ve společnosti Reklama KUBÍČEK, s.r.o.
The Influence of the Manager's Personality on the Level of Corporate Culture in Reklama Kubíček Company
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vyzkoumat jaký vliv mají manažeři na firemní kulturu společnosti. Teoretická část poskytuje vysvětlení pojmu firemní kultura, změny firemní kultury a nástorje pro její změnu. Dále popisuje postavu manažera a jeho vlivu na firemní kulturu. Metodologická část definuje výzkumné otázky a metody výzkumu. V praktické části je představena zkoumaná společnost a shrnuty výsledky …moreAbstract:
The aim of this thesis is to examine whether managers influence corporate culture, and if so how. The theoretical part provides an explanation of the concept of corporate culture, describes changes which occur and reveals the basis for the changes. It also describes the character of the manager and their influence on corporate culture. The methodological part defines research questions and methods …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BARTÓKOVÁ, Iveta. \textit{Vliv osobnosti manažera na úroveň firemní kultury ve společnosti Reklama KUBÍČEK, s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2019. Available from: https://theses.cz/id/w6t8gf/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bartóková, Iveta. Vliv osobnosti manažera na úroveň firemní kultury ve společnosti Reklama KUBÍČEK, s.r.o.. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vliv emoční inteligence manažera na kulturu učení na pracovišti
Kateřina Hrstková -
Vliv stylu řízení na spokojenost pracovníků v sociálních službách
Milena Strasserová -
Dynamický kurzový vývoj a jeho vliv na chování manažerů měnových rizik na trhu FX opcí
Štěpán Najman -
Hodnocení pracovního výkonu a jeho vliv na výkon zaměstnanců
Josef Břicháček -
Vliv manažerů na fluktuaci zaměstnanců
Marie Tomková -
Vplyv manažéra na výsledky podnikania na Slovensku
Ondrej Janičkovič -
Vliv chování manažerů na ostatní zaměstnance
Adéla Mokrejšová -
Vliv tvorby opravných položek a rezerv na daň z příjmů ve firmách zabývajících se výrobou solární energie
Karolína Kahounová