Bc. Zdeněk STOKLÁSEK

Master's thesis

Praktický manuál spolupráce komunikační agentury s klientem

The instruction manual of the comunication of the client and the comunication agency
Abstract:
Práce vychází z teoretických poznatků v oblasti marketingových komunikací vztahujících se k práci komunikační agentury – marketingový a komunikační mix, reklama, integrované marketingové komunikace a corporate identity. Jelikož je pro fungování jakékoliv firmy, nemluvě o komunikační agentuře, nezbytně nutné dobré zázemí pro zaměstnance, větší část práce věnuji také řízení lidských zdrojů a transparentnímu …more
Abstract:
The thesis is coming out from the theoretical information in the marketing communication area which is related to the communication agency work – marketing and communication mix, advertising, integrated marketing communication and corporate identity. An essential part of any well working company, not only the communication agency, is the good background for the employees the main part of my thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 8. 2006
Accessible from:: 11. 8. 2006
Identifier: 2792

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 8. 2006
  • Supervisor: Mgr. Petra Létalová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

STOKLÁSEK, Zdeněk. Praktický manuál spolupráce komunikační agentury s klientem. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 08. 2006

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 11. 8. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.