Praktický manuál spolupráce komunikační agentury s klientem – Bc. Zdeněk STOKLÁSEK
Bc. Zdeněk STOKLÁSEK
Master's thesis
Praktický manuál spolupráce komunikační agentury s klientem
The instruction manual of the comunication of the client and the comunication agency
Abstract:
Práce vychází z teoretických poznatků v oblasti marketingových komunikací vztahujících se k práci komunikační agentury – marketingový a komunikační mix, reklama, integrované marketingové komunikace a corporate identity. Jelikož je pro fungování jakékoliv firmy, nemluvě o komunikační agentuře, nezbytně nutné dobré zázemí pro zaměstnance, větší část práce věnuji také řízení lidských zdrojů a transparentnímu …moreAbstract:
The thesis is coming out from the theoretical information in the marketing communication area which is related to the communication agency work – marketing and communication mix, advertising, integrated marketing communication and corporate identity. An essential part of any well working company, not only the communication agency, is the good background for the employees the main part of my thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 8. 2006
Accessible from:: 11. 8. 2006
Identifier:
2792
Thesis defence
- Date of defence: 28. 8. 2006
- Supervisor: Mgr. Petra Létalová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STOKLÁSEK, Zdeněk. \textit{Praktický manuál spolupráce komunikační agentury s klientem}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2006. Available from: https://theses.cz/id/w6uzc6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
STOKLÁSEK, Zdeněk. Praktický manuál spolupráce komunikační agentury s klientem. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 08. 2006
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 8. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Návrh integrované marketingové komunikace pro Zoo Praha
Monika Urbanová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Barbora Barešová -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Martin Pokorný