Postoj pedagogických pracovníků k inkluzi. – Veronika KUBECOVÁ
Veronika KUBECOVÁ
Bakalářská práce
Postoj pedagogických pracovníků k inkluzi.
The attitude of pedagogical worker for the inclusion.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na téma inkluze. Inkluze se v posledních letech stala probíraným tématem v laické i odborné veřejnosti. Názory na inkluzi jsou odlišné.Pedagogický pracovník je především zaměstnanec školy či zaměstnanec v zařízeních sociální péče, který vykonává pedagogickou, výchovnou, pedagogicky - výchovnou přímou činnost. Pedagogický pracovník je tedy pedagog, asistent pedagoga …víceAbstract:
This bachelor´s thesis focuses on inclusion. Inclusion, is a topic highly developed by the experts and the non-professional public at the moment. Opions on inclusion are differ. Pedagogical workers are employed in schools or social care organization. Pedagogical workers are teachers, assistent of teacher, psychologist, tea etc. The main themes of theoretical parts include education children with special …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Olga Vaněčková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUBECOVÁ, Veronika. Postoj pedagogických pracovníků k inkluzi.. Č. Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje a názory na inkluzivní vzdělávání pedagogické veřejnosti
Petra Ševčíková -
Pohled pedagogů běžných základních škol na inkluzivní vzdělávání žáků s mírnou vývojovou poruchou intelektu
Kateřina Klementová -
Názory pedagogických pracovníků na inkluzivní vzdělávání
Kristýna Baranová -
Faktory ovlivňující inkluzivní vzdělávání žáků s mentálním postižením na základní škole
Věra Jelínková -
Názory pedagogických pracovníků na inkluzivní vzdělávání v mateřské škole
Markéta Kratinová -
Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu
Eva Dostalová -
Inkluzivní vzdělávání a postoj předškolních pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání v Plzeňském kraji
Michaela Dyrczyk -
Inkluze očima pedaoggických pracovníků. Inkluze v praxi, její přínosy, rizika a možná zlepšení z pohledu pedagogických pracovníků
Veronika Bolechová
Název
Vložil
Vloženo
Práva