Bc. Andrea Štěpánková

Bakalářská práce

Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti

Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat konkurenci společnosti dm drogerie markt s. r. o. v Jablonci nad Nisou, vyhodnotit jeho postavení na trhu a navrhnout možná opatření, která by mu pomohla zlepšit stávající pozici na trhu. V teoretické části jsou charakterizovány pojmy jako obchod, jeho funkce, maloobchod, konkurence a metody, které budou použity pro vypracování aplikační části. Teoretická část je …více
Abstract:
The main aim of the bachelor thesis is to analyze the competition of dm drogerie mark Ltd. in Jablonec nad Nisou, to evaluate its market position and to propose measures that would help to improve its current position in the market. Terms such as trade, its functions, retail, competition and the methods that are used for the preparation of the application are characterized in the theoretical part of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Renata Bednářová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích