Radikalizace a narativy rusko-ukrajinského ozbrojeného konfliktu – Bc. Anna Doubková
Bc. Anna Doubková
Diplomová práce
Radikalizace a narativy rusko-ukrajinského ozbrojeného konfliktu
Radicalization and narratives of the Russian-Ukrainian armed conflict
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analytickou komparací komunikační strategie a nástrojů ruské a ukrajinské vlády. Cílem je identifikovat a porovnat narativy obou stran a zkoumat, jak vládní narativy ovlivňují společnost, konkrétně její radikalizaci a formování veřejného mínění. Práce se strukturuje do několika hlavních částí, včetně teoretického rámce, kde jsou vymezeny klíčové pojmy jako radikalizace …víceAbstract:
This thesis deals with an analytical comparison of the communication strategies and tools of the Russian and Ukrainian governments. The aim is to identify and compare the narratives of both sides and to examine how government narratives influence society, specifically its radicalization and the formation of public opinion. The thesis is structured into several main parts, including a theoretical framework …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/haegv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Štěpán Strnad, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Tomáš Šmíd, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Magisterský studijní program / obor:
Bezpečnostní management / Bezpečnostní management
Práce na příbuzné téma
-
COVID-19 Policy Communication Analysis: The Case of Singapore, based on Facebook Posts of Channel News Asia (CNA) and The Strait Times
Souliphone DALAVONG -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně)
Adriana JAROŠOVÁ -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová