Advertisement-new phenomenon of communication – Bc. Kanan Baghirov
Bc. Kanan Baghirov
Bakalářská práce
Advertisement-new phenomenon of communication
Advertisement-new phenomenon of communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá především problematikou moderní reklamy v rámci komerčních komunikací společnosti. Problém zahrnuje diskusi o tom, co je reklama, její funkce v marketingovém mixu a marketingové aktivity společnosti, její vývoj v posledních desetiletích, zejména v kontextu celosvětového šíření internetu a reklamy a designu. Cílem závěrečné práce je následující: najít a vyhodnotit hlavní dopady …víceAbstract:
The bachelor thesis deals primarily with the problem of modern advertising in the context of commercial communications of a company. The problem includes discussion of what advertising is, its function in the marketing mix and marketing activities of a company, its development within the last decades, particularly from the worldwide spread of the Internet and advertisement design. The objective of …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/z36j8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Využití modelů hodnoty zákazníka při měření efektivnosti nástrojů online marketingu
Jan Pořízek -
Možnosti měření efektivnosti influencerské marketingové komunikace na Instagramu
Radim Zacios -
Měření efektivity marketingu pomocí dashboardů
Michaela Eliášová -
Význam měření efektivnosti marketingové komunikace v MSP na příkladu vybrané společnosti
Olena Ovsieienko -
Komparace efektivnosti online marketingu dvou firem z různých oborů podnikání
Daniel Krásný -
Měření efektivnosti marketingových aktivit podniku
Michaela Schedlingová -
Efektivnost kooperujících firem z pohledu prodeje a marketingu
Václav Outrata -
Sociální marketing a jeho efektivnost při řešení sociálních problémů
Ludmila Crhová