Bc. Mikhail Alikin

Master's thesis

Rozvoj reklamní kampaně (jako příklad, organizace maloobchodu s potravinami "Dobryňa")

Development of advertising campaigns (as an example, food-retail organization "Dobryňa")
Abstract:
Abstrakt Diplomová práce na téma: „Rozvoj reklamní kampaně (Jako přiklad, organizace maloobchodu s potravinami «Dobryňa»)“ se zabývá aktiálním problémům rozvoje reklamní kompane ve společnosti. Hlavním cílem práce rozvoj a realizace reklamní kompane pro společnost «Dobryňa» a její finanční hodnocení. Diplomová práce je rozdělená na několik častí: teoretickou a praktickou část. V teoretické částí probíhá …more
Abstract:
Thesis deals with the actual problems of the development of an advertising campaign in the organization. The main purpos is the development and implementation of an advertising campaign for the organization «Dobryňa» and its financial assessment. The diploma thesis is divided into several parts: theoretical and practical. The theoretical part of the ongoing definition of basic concepts, relationships …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Václav Leinweber, Ph.D.
  • Reader: Ing. Eva Matoušková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance