Rozvoj reklamní kampaně (jako příklad, organizace maloobchodu s potravinami "Dobryňa") – Bc. Mikhail Alikin
Bc. Mikhail Alikin
Master's thesis
Rozvoj reklamní kampaně (jako příklad, organizace maloobchodu s potravinami "Dobryňa")
Development of advertising campaigns (as an example, food-retail organization "Dobryňa")
Abstract:
Abstrakt Diplomová práce na téma: „Rozvoj reklamní kampaně (Jako přiklad, organizace maloobchodu s potravinami «Dobryňa»)“ se zabývá aktiálním problémům rozvoje reklamní kompane ve společnosti. Hlavním cílem práce rozvoj a realizace reklamní kompane pro společnost «Dobryňa» a její finanční hodnocení. Diplomová práce je rozdělená na několik častí: teoretickou a praktickou část. V teoretické částí probíhá …moreAbstract:
Thesis deals with the actual problems of the development of an advertising campaign in the organization. The main purpos is the development and implementation of an advertising campaign for the organization «Dobryňa» and its financial assessment. The diploma thesis is divided into several parts: theoretical and practical. The theoretical part of the ongoing definition of basic concepts, relationships …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/j3tz9/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Václav Leinweber, Ph.D.
- Reader: Ing. Eva Matoušková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ALIKIN, Mikhail. \textit{Rozvoj reklamní kampaně (jako příklad, organizace maloobchodu s potravinami ''Dobryňa'')}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2015. Available from: https://theses.cz/id/w7diqe/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Komunikační politika počítačové firmy SerTel s. r. o.
Pavel RANÍK -
Odbytová politika v podniku
Jana Matýšková -
Obchodní politika v podniku
Kateřina Krejčiříková -
Vplyv reklamy na rozvoj závislosti
Sabína Rehová -
Tomáš Baťa a jeho přínos pro rozvoj reklamy
Zuzana Števůrková -
Ruská sociální reklama 20.-21. století
Marina VOLOKHOVA -
Na cestě k systematické filmové výrobě. Rozvoj produkčního systému v českých zemích mezi lety 1911-1930.
Michal Večeřa -
Reklama šířená prostředky komunikace na dálku
Veronika Tomášová