Využití iPadu v systému AAK a rozvoji komunikačních schopností u afázie – Mgr. Barbora Stanková
Mgr. Barbora Stanková
Bakalářská práce
Využití iPadu v systému AAK a rozvoji komunikačních schopností u afázie
iPad use in the AAC system and in the development of communication skills with aphasia
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na využití iPadu v systému alternativní a augmentativní komunikace a rozvoji komunikačních schopností u afázie. Je rozdělena do tří kapitol. První dvě kapitoly jsou teoretické, zpracované na základě analýzy odborné literatury a internetových zdrojů. Obsahem první kapitoly je vymezení pojmu afázie, příčin jejího vzniku, symptomů, diagnostiky a terapie. Kapitola druhá představuje …víceAbstract:
This thesis focuses on the iPad use in the alternative and augmentative communication system and in the development of communication skills with aphasia. It is divided into three chapters. The first two chapters are theoretical, based on the analysis of scientific literature and Internet sources. It starts with the definition of the term aphasia, causes of its origin, symptoms, diagnosis and therapy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xew9p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2014
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky
Práce na příbuzné téma
-
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Petra KUCHAŘOVÁ -
Srovnání interakčního a komunikačního stylu učitele a žáka na alternativní a standardní škole
Lucie STRAŠILOVÁ -
Pomůcky pro rozvoj komunikace klientů s afázií
Anežka Vykydalová -
Efekt intenzivní tanečně-pohybové intervence na kognitivní funkce zdravých seniorů a pacientů s mírnou kognitivní poruchou
Sylvie Kropáčová -
Obesity, executive function and dysregulation of mood
Lenka Kotačková -
Příjem sacharidů během zatížení - centrální efekt a jeho vliv na kognitivní funkce
Petra Koporová -
Epilepsie a její farmakologická léčba jako faktor ovlivňující kognitivní funkce u dítěte s PAS
Anna WISZCZOROVÁ -
Epilepsie a její farmakologická léčba jako faktor ovlivňující kognitivní funkce a chování u dítěte předškolního věku
Anna WISZCZOROVÁ