Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s drogistickým zbožím – Bc. Zdeňka Večerková
Bc. Zdeňka Večerková
Bakalářská práce
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s drogistickým zbožím
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je řízení vztahů se zákazníky ve vybrané maloobchodní jednotce s drogistickým zbožím. Vybraným subjektem je výrobce ekologických drogistických výrobků Eurona by Cerny. Dílčím cílem je zhodnotit stávající stav a následně navrhnout doporučení a změny, které by vedly ke zlepšení současného stavu a dále pak je potřeba identifikovat náklady a očekávané přínosy. Práce je rozdělena …víceAbstract:
The aim of this Bachelor thesis is the customer relationship management in selected retail unit with drugstore produckts. The selected entity is a manufacturer of organic drugstore products Eurona by Cerny. A further aim is to assess the current situation and subsequently to propose recommendations and changes that would lead to an improvement in the current state, and then you need to identify the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/i61b2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martíšek František
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VEČERKOVÁ, Zdeňka. \textit{Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s drogistickým zbožím}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/w7mu06/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
CRM and other ways how to develop the relationship with the costumer
Gizem Beytut -
Customer behavior and perception of the luxury market in the context of the CEE region
Johana Chlistovská -
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych