Bc. Zdeňka Večerková

Bakalářská práce

Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s drogistickým zbožím

Anotace:
Cílem této bakalářské práce je řízení vztahů se zákazníky ve vybrané maloobchodní jednotce s drogistickým zbožím. Vybraným subjektem je výrobce ekologických drogistických výrobků Eurona by Cerny. Dílčím cílem je zhodnotit stávající stav a následně navrhnout doporučení a změny, které by vedly ke zlepšení současného stavu a dále pak je potřeba identifikovat náklady a očekávané přínosy. Práce je rozdělena …více
Abstract:
The aim of this Bachelor thesis is the customer relationship management in selected retail unit with drugstore produckts. The selected entity is a manufacturer of organic drugstore products Eurona by Cerny. A further aim is to assess the current situation and subsequently to propose recommendations and changes that would lead to an improvement in the current state, and then you need to identify the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Martíšek František

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích