Valeriia Kabanova

Bachelor's thesis

The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign

The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Abstract:
Tato práce je zaměřena na posouzení teoretické a praktické části mé diplomové práce. V první části mé práce budou napsány hlavní pojmy přímého marketingu, jak funguje, jaké typy se mohou hodit pro vyhodnocení kampaně, kterou budu pro svou diplomovou práci brát. Také bych rád upozornil na pozitivní a negativní stránky přímého marketingu, krátce pohovořil o jeho typech a popsal rozdíl mezi přímým a nepřímým …more
Abstract:
This work is aimed at considering the theoretical and practical parts of my thesis. In the first part of my work, it will be written the main concepts of Direct marketing, how it works, which types of it can be useful for evaluating the campaign that I will take for my thesis. Also, I would like to draw my attention to the positive and negative sides of direct marketing, shortly talk about types of …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2022
  • Supervisor: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Reader: MSc Mirela Moldoveanu

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní