Využití metod alternativní a augmentativní komunikace ve speciální třídě mateřské školy Duha Praha 5 – Klára Kajerová
Klára Kajerová
Bakalářská práce
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace ve speciální třídě mateřské školy Duha Praha 5
Anotace:
Děti s poruchami autistického spektra mají obvykle narušené komunikační schopnosti. Tato skutečnost jim ztěžuje komunikaci s okolím, protože nemohou dostatečně vyjádřit své pocity a potřeby. Narušená komunikační schopnost je také jednou z hlavních příčin potíží v jejich výchovném a vzdělávacím procesu. Včasná diagnóza, následná speciálně pedagogická intervence a v případě potřeby také vhodný výběr …víceAbstract:
Children with autism spectrum disorders usually have impaired communication skills. This makes it difficult for them to communicate with others because they cannot express their feelings and needs adequately. Impaired communication skills are also one of the main causes of difficulties in their upbringing and education. Early diagnosis, subsequent special educational intervention and, if necessary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/fl7ob/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2024
- Vedoucí: Mgr. Hana Fleischmannová
- Oponent: Mgr. Iva Klugová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Petra KUCHAŘOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Aplikace systémů augmentativní a alternativní komunikace u žáků s výrazně narušenou komunikační schopností pohledem rodičů
Tereza SPILKOVÁ -
Aplikace totální komunikace v edukaci dětí se souběžným postižením více vadami
Věra Rýdlová -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u jedinců se získanou narušenou komunikační schopností
Tereza Pacáková -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s PAS, které mají narušenou komunikační schopnost
Žaneta Novotná -
Využití systémů alternativní a augmentativní komunikace v předškolním vzdělávání
Klára Baráková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků s narušenou komunikační schopností
Kamila Benešová