Zuzana Kratochvílová

Bachelor's thesis

Preference značky v rámci nákupního rozhodování

The Preference of Brand within the Purchasing Decision Process
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním preference značek v segmentu dekorativní kosmetiky v rámci nákupního rozhodování u cílové skupiny žen všech věkových kategorií. Teoretická část se věnuje nalezení teoretických východisek k nákupnímu procesu jako celku, zákazníkovi a jeho nákupnímu rozhodování, vlivu sociálních médií na nákupní chování a v neposlední řadě různým pojetím termínu značka a budování …more
Abstract:
This bachelor thesis explores brand preferences in segment of decorative cosmetics, with focus on shopping decisions of selected target group - female shoppers of all ages. Theoretical part is devoted to exploration of theoretical foundations to shopping process, customer, customer shopping decisions, impact of social media on shopping behaviour and various points of view on branding and brand building …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Josef Kocourek, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kratochvílová, Zuzana. Preference značky v rámci nákupního rozhodování. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe