Bc. Barbora Valentová

Diplomová práce

Komunikační strategie značky

Brand Communication Strategy
Anotace:
Diplomová práce analyzuje současnou komunikační strategii značky Cyklostar, která je pod záštitou šumperské, tedy české, firmy Everstar s. r. o. Práce je rozdělena do tří částí - teoretické, praktické a projektové. Vysvětluje teorii, která se týká komunikační strategie pro značky a firmy obecně, dále byla provedena analýza komunikační strategie značky Cyklostar, její konkurence a kvantitativní i kvalitativní …více
Abstract:
The diploma thesis analyzes the current communication strategy of the Cyklostar brand, which belongs to Czech company from Šumperk city Everstar s. r. o. The thesis is divided into three parts - theoretical, practical and project. It explains the theory concerning the communication strategy for brands and companies in general, the analysis of the communication strategy of the Cyklostar brand, its competition …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Mgr. Olga Dolínková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Valentová, Barbora. Komunikační strategie značky. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace