Analýza marketingové strategie vybrané nízkonákladové letecké společnosti – Michaela Poláčková
Michaela Poláčková
Diplomová práce
Analýza marketingové strategie vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Analysis of the marketing strategy of a selected low-cost airline
Anotace:
Cílem diplomové práce je poskytnout ucelený pohled na marketingovou strategii nízkonákladové letecké společnosti Smartwings v porovnání s konkurenční společností Ryanair, zdůraznit klíčové rozdíly a podobnosti a nabídnout doporučení, jak by mohla společnost Smartwings optimalizovat své přístupy kzákazníkům a zvýšit svou konkurenceschopnost na trhu letecké dopravy. Teoreticko-metodologická část práce …víceAbstract:
The aim of the Master thesis is to provide a comprehensive view of the marketing strategy of the low-cost airline Smartwings in comparison with its competitor Ryanair, to highlight key differences and similarities and to offer recommendations on how Smartwings could optimise its approach to customers and increase its competitiveness in the air transport market. The theoretical-methodological part explains …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93054
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Radek Tahal
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93054
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Tereza Kalincová -
Dopad koronaviru na nízkonákladové letecké společnosti v Evropě
Valeria Beznosova -
Marketingová strategie a rozvoj nízkonákladové letecké společnosti Ryanair
Marie Soukupová -
Nízkonákladové letecké společnosti na českém trhu
Aneta MUCHOVÁ -
Marketingová strategie nízkonákladové letecké společnosti
Markéta Chaloupková -
Nízkonákladové letecké společnosti a rozvoj letecké dopravy v zemích středovýchodní Evropy: země V4 a případová studie Polska
Tomáš TROJAN -
Analýza nízkonákladových společností v letecké dopravě
Kamila Surová -
Dopady Covid-19 na odvětví letecké dopravy a evropské letecké společnosti.
Filip Janda