Michaela Poláčková

Diplomová práce

Analýza marketingové strategie vybrané nízkonákladové letecké společnosti

Analysis of the marketing strategy of a selected low-cost airline
Anotace:
Cílem diplomové práce je poskytnout ucelený pohled na marketingovou strategii nízkonákladové letecké společnosti Smartwings v porovnání s konkurenční společností Ryanair, zdůraznit klíčové rozdíly a podobnosti a nabídnout doporučení, jak by mohla společnost Smartwings optimalizovat své přístupy kzákazníkům a zvýšit svou konkurenceschopnost na trhu letecké dopravy. Teoreticko-metodologická část práce …více
Abstract:
The aim of the Master thesis is to provide a comprehensive view of the marketing strategy of the low-cost airline Smartwings in comparison with its competitor Ryanair, to highlight key differences and similarities and to offer recommendations on how Smartwings could optimise its approach to customers and increase its competitiveness in the air transport market. The theoretical-methodological part explains …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Radek Tahal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93054