Bc. Adéla Maixnerová

Bakalářská práce

Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu

Consumer buying behaviour in the selected market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu nákupního chování spotřebitelů na vybraném trhu, konkrétně na trhu s kávovary. Trh s kávovary v posledních letech dynamicky roste, a to jak z hlediska objemu prodeje, tak i z hlediska rozmanitosti produktů. Pochopení nákupního chování spotřebitele je pro firmy klíčové pro dosažení úspěchu na trhu. Cílem práce je vytvoření návrhů pro oslovení zákazníků na …více
Abstract:
This bachelor's dissertation deals with analysing consumer purchasing behaviour in a selected market, specifically the coffee machine market. The coffee machine market has been growing dynamically in recent years, both in terms of sales volume and product variety. Understanding consumer purchasing behaviour is crucial for companies to achieve market success. The aim of the work is to create proposals …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2024
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/yi5cb/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2024
  • Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
  • Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách (studium po VOŠ)