Mystery shopping vybrané sítě kaváren – Nikola POLCAROVÁ
Nikola POLCAROVÁ
Bakalářská práce
Mystery shopping vybrané sítě kaváren
Mystery shopping of a selected network of cafes
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá realizací marketingového výzkumu pomocí metody mystery shopping. Provedený výzkum touto metodou se zaměřuje na kvalitu poskytnutých služeb zákazníkům v kavárenském prostředí. V první kapitole práce je sepsán teoretický úvod do řešené problematiky, kde je objasněn termín marketingový výzkum a samotná metoda mystery shopping. Druhá kapitola obsahuje představení zvolených …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the implementation of marketing research using the method of mystery shopping. The research carried out using this method focuses on the quality of services provided to customers in a cafe environment. The first chapter of the thesis is a theoretical introduction to the problem, which clarifies the term marketing research and the method of mystery shopping. The second …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POLCAROVÁ, Nikola. Mystery shopping vybrané sítě kaváren. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Tereza Woznicová -
Mystery shopping v retailovém bankovnictví
Miroslava Zatloukalová -
Mystery shopping
Diana Kotvasová -
Mystery Shopping jako nástroj zlepšení zákaznických služeb
Pamela Čáslavová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Eliška Balková -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Jakub Bolf