Alternativní postupy ve výuce hudebních dějin na příkladu hudebně-dramatického představení – Andrzej MOLIN
Andrzej MOLIN
Bakalářská práce
Alternativní postupy ve výuce hudebních dějin na příkladu hudebně-dramatického představení
Alternative music history teaching methods: the case study of a musical drama
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o alternativních postupech ve výuce hudebních dějin. ?Analyzuje edukační programy Jak to bylo, když jsme byli na Vánoce zvědaví, S prstem ?v uchu a Dějiny hudby v kostce. Všechny tyto ?projekty se zaměřují na popularizaci vážné ?hudby zejména mezi mládeží. Rozbory zahrnují příklady předávaných hudebněteoretických ?a hudebněhistorických informací. V závěru se nachází …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the alternative music history teaching methods. It analyses ?educational projects Jak to bylo, když jsme byli na Vánoce zvědaví, S prstem v uchu and ?The History of Music in a Nutshell. Analyses are expanded by examples of music-?theoretical and music-historical information transferred by the projects. At the end ?a questionnaire evaluation of drama´s audience reflection …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. MgA. Eliška Novotná
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MOLIN, Andrzej. Alternativní postupy ve výuce hudebních dějin na příkladu hudebně-dramatického představení. Ostrava, 2020. bakalářská práce (BcA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta umění
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta uměníOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Fakulta uměníBakalářský studijní program / obor:
Hudební umění / Klavír
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj jazykových rovin u dětí v mateřské škole jako prevence vzniku poruch učení
Natálie KRCHŇAVÁ -
Alternativní postupy a sankce jako forma prevence kriminality
Naděžda Mrňavá -
Případová studie implementace programu Začít spolu v mateřské škole
Petra Dvořáková -
Možnosti implementace programu I ve mně je lídr v podmínkách základní školy
Klára Maršíková -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Pilotní program Nevidím. Zážitkový program pro žáky II. stupně základních škol.
Hana Chmelková -
Program podpory zdraví v mateřských školách a program Začít spolu v teorii a praxi
Tereza Kubitová -
Efektivita čerpania eurofondov v programovom období 2014-2020, program Kreatívna Európa
Barbora Piecková