Městský marketing jako faktor regionálního rozvoje na příkladu vybraného města – Daniela Majkusová
Daniela Majkusová
Bachelor's thesis
Městský marketing jako faktor regionálního rozvoje na příkladu vybraného města
City Marketing as a Factor in Regional Development in the Case of a Sample Town
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je popsat marketingové nástroje města Nový Jičín a zhodnotit jejich využití při propagaci rozvoje města. První část práce obsahuje teoretický náhled do problematiky městského marketingu. Další část popisuje marketingového prostředí města Nový Jičín. V závěrečné části jsou na základě provedeného průzkumu popsány marketingové nástroje města Nový Jičín a zhodnoceno jejich využití …viacAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to describe marketing tools of the town Nový Jičín and assess their use in promoting the development of the town. The first part contains theoretical insight into the city marketing. Next part describes marketing environment of the town Nový Jičín. The final part, which is based on implemented research, describes the marketing tools of the town Nový Jičín and assesses …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/97558
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedúci: Anna Oplatková
- Oponent: Radka Bobková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAJKUSOVÁ, Daniela. \textit{Městský marketing jako faktor regionálního rozvoje na příkladu vybraného města}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/w96axy/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Hospodářská politika a správa / Eurospráva
Práce na příbuzné téma
-
Marketingove komunikace spolecnosti DCT Czech s.r.o. v online prostredi
Lukáš Toman -
Marketingové prostředí obchodní firmy podle marketingové strategie Tomáše Bati
Erik Lojška -
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Rumunska
Hana Černá -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Japonska.
Milan Vítek Kulikowski -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka
Filip Zálešák -
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země.
Hekera Hekera -
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země
Langrová Langrová