Bc. Ladislav VONZ

Bachelor's thesis

Proměny zpravodajství Rádia Impuls v kontextu změn programu od roku 2004

Changes of the news of Radio Impuls in context of program alteration since 2004
Abstract:
Bakalářská práce popisuje změny marketingových komunikací celoplošného Rádia Impuls v letech 2004{--}2007 v době přeměny rádia na Ráááádio. Důraz je kladen na proměny managementu a zpravodajství ve zvoleném období od vzniku marketingového oddělení až po navázání spolupráce s prestižním novinářem Václavem Moravcem a online deníkem Aktuálně.cz. Kromě teoretických východisek autor přináší řadu praktických …more
Abstract:
In this document there are described changes of marketing communication of national radio station Radio Impuls where in time period 2004{--}2007 Radio Impuls changes into Ráááádio Impuls. There are highlighted changes in management and area of news from the time when marketing department was founded up until beginning of cooperation with prestigious publicist Vaclav Moravec and online newspaper Aktualne …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2007
Accessible from:: 7. 5. 2007
Identifier: 4883

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2007
  • Supervisor: Mgr. Svatava Navrátilová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VONZ, Ladislav. Proměny zpravodajství Rádia Impuls v kontextu změn programu od roku 2004. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 07. 05. 2007

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 7. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications