Bc. Ladislav VONZ

Bakalářská práce

Proměny zpravodajství Rádia Impuls v kontextu změn programu od roku 2004

Changes of the news of Radio Impuls in context of program alteration since 2004
Anotace:
Bakalářská práce popisuje změny marketingových komunikací celoplošného Rádia Impuls v letech 2004{--}2007 v době přeměny rádia na Ráááádio. Důraz je kladen na proměny managementu a zpravodajství ve zvoleném období od vzniku marketingového oddělení až po navázání spolupráce s prestižním novinářem Václavem Moravcem a online deníkem Aktuálně.cz. Kromě teoretických východisek autor přináší řadu praktických …více
Abstract:
In this document there are described changes of marketing communication of national radio station Radio Impuls where in time period 2004{--}2007 Radio Impuls changes into Ráááádio Impuls. There are highlighted changes in management and area of news from the time when marketing department was founded up until beginning of cooperation with prestigious publicist Vaclav Moravec and online newspaper Aktualne …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2007
Zveřejnit od: 7. 5. 2007
Identifikátor: 4883

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2007
  • Vedoucí: Mgr. Svatava Navrátilová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VONZ, Ladislav. Proměny zpravodajství Rádia Impuls v kontextu změn programu od roku 2004. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 07. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 7. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace