Analýza komunikačních aktivit multikina Golden Apple Cinema – Adéla ZÁDRAPOVÁ
Adéla ZÁDRAPOVÁ
Bakalářská práce
Analýza komunikačních aktivit multikina Golden Apple Cinema
Analysis of the communication activities of the multiplex Golden Apple Cinema
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat kvalitu a úroveň daných komunikačních nástrojů, které multikino Golden Apple Cinema využívá a případně navrhnout možná doporučení na jejich zlepšení. Bakalářská práce bude mít dvě části, teoretickou a praktickou. První část bude obsahovat teoretický popis dané problematiky. Bude se převážně věnovat popisu komunikačního mixu a marketingového výzkumu. V druhé …víceAbstract:
The aim of this bachelor´s work is to analyze both the quality and level of means of communication, which are in use of GOLDEN APPLE CINEMA, perhaps even to propose some requirements for their improvement. This bachelor´s work will consist of two parts: theoretical and practical. The first part will contain theoretical description of given topic. It will deal mainly with the description of communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
18141
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Michal Gaja
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZÁDRAPOVÁ, Adéla. \textit{Analýza komunikačních aktivit multikina Golden Apple Cinema} [online].
Zlín, 2011 [cit. 2021-03-04]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/w9oki3/>.
Bakalářská práce.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky.
Vedoucí práce Mgr. Michal Gaja.
Jak správně citovat práci
ZÁDRAPOVÁ, Adéla. Analýza komunikačních aktivit multikina Golden Apple Cinema. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Marketing neziskových organizací
Nikol Kissová -
Event marketing a jeho efektivita
Adéla Babišová -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Komunikační mix pro podnik služeb
Veronika Kůtková -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová -
Komunikační mix podnikatelského subjektu
Nikola Koderová