Bc. Jitka Janurová

Master's thesis

Pre/post test v in-store marketingu

Pre/post test in in-store marketing
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na téma pre/post test v in-store marketingu. In-store marketing, respektive obecně celý marketing je jedním z nejdůležitějších nástrojů ve společnosti. Práce v tomto kontextu se zabývá i tím, jak zákazníci reagují na atmosféru prodejny, jak registrují POS a POP materiály a jak na ně reagují. Hlavním cílem diplomové práce je zjistit efektivitu vybraných nástrojů in-store …more
Abstract:
This presented thesis is focused on the topic of pre/post test in in-store marketing. In-store marketing, or generally the entire marketing is one of the most important tools in companies. The thesis in this context also addresses how customers respond to the store's atmosphere, how they register POS and POP materials, and how they react to them. The main aim of this thesis is to find out the effectiveness …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 8. 2019
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní