Pre/post test v in-store marketingu – Bc. Jitka Janurová
Bc. Jitka Janurová
Diplomová práce
Pre/post test v in-store marketingu
Pre/post test in in-store marketing
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na téma pre/post test v in-store marketingu. In-store marketing, respektive obecně celý marketing je jedním z nejdůležitějších nástrojů ve společnosti. Práce v tomto kontextu se zabývá i tím, jak zákazníci reagují na atmosféru prodejny, jak registrují POS a POP materiály a jak na ně reagují. Hlavním cílem diplomové práce je zjistit efektivitu vybraných nástrojů in-store …víceAbstract:
This presented thesis is focused on the topic of pre/post test in in-store marketing. In-store marketing, or generally the entire marketing is one of the most important tools in companies. The thesis in this context also addresses how customers respond to the store's atmosphere, how they register POS and POP materials, and how they react to them. The main aim of this thesis is to find out the effectiveness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ui4yq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2019
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby
Eliška MALÁ -
Vliv komunikace značky na nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kamila Prokopová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu dovolené
Kristýna PÁTKOVÁ -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu spodního prádla a oblečení
Jiřina WEINEROVÁ