Reklamní text v kosmetice (srovnávací rusko{--}česká lexikálně-gramatická analýza) – Andrea Máté
Andrea Máté
Bakalářská práce
Reklamní text v kosmetice (srovnávací rusko{--}česká lexikálně-gramatická analýza)
Advertisings text in cosmetics (A czech-russian lexical-grammatical analysis)
Anotace:
Tématem naší práce je porovnání ruské a české reklamy, ať už po stránce reklamního textu nebo grafické stránce reklamy. V našem výzkumu jsme sledovali lexikálně-gramatické i grafické rozdíly v prezentaci reklamy na kosmetické výrobky v České Republice a Rusku (výrobky globálně ekonomicky aktivních korporací, nabízejících tytéž výrobky po celém světě). Pracovali jsme s výběrem reklam ze zhruba dvou …víceAbstract:
The work is focused on the comparison of Russian and Czech advertisement, whether in terms of advertising texts or in respect of the graphic features of advertising. In our research we monitored both lexical-grammatical and graphic differences in the presentation of cosmetics advertisement in the Czech Republic and Russia (products of globally active companies offering the same products all around …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2007
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2008
- Vedoucí: Eva Vysloužilová
- Oponent: Ludmila Stěpanova
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MÁTÉ, Andrea. \textit{Reklamní text v kosmetice (srovnávací rusko$\{$--$\}$česká lexikálně-gramatická analýza)}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/w9sclx/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 11. 2007 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Ruština se zaměřením na hospodářsko-právní a turistickou oblast
Práce na příbuzné téma
-
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
Advertising books: Communication strategies used in editorial reviews
Eva PAVLÍKOVÁ -
Czech and English communication strategies in advertising discourse
Karolína BAGINSKÁ -
Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
Viktorie BALONOVÁ -
Communication strategies in promotional discourse: Focusing on hard sell vs. soft sell advertising tactics
Nela MAJEROVÁ -
Marketing communication: Advertising and Promotional Strategy of Bottlers’ Nepal Limited
Aarjana Khadka -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Cultural Differences in Advertising Between Scandinavian and Balkan Countries
Leevi Pohjosmäki
Název
Vložil
Vloženo
Práva