Markéta Svatošová

Diplomová práce

Implementace a řízení Service desku ve středních a velkých společnostech

Implementation and mangaing of Service desk in medium and large-sized businesses
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na Service desk ve středních a velkých společnostech a na vytvoření návrhu Service desku v konkrétní společnosti. Práce nejprve předkládá teoretický základ, kde zasazuje pojem Service desk do kontextu rámců pro řízení ICT služeb, zejména z pohledu ITIL 4, který je v práci podrobně popsán. Pro porovnání popisuje i jiné rámce řízení ICT služeb. Dále shrnuje nejpopulárnější …více
Abstract:
This diploma thesis focuses on the Service desk in medium and large-sized businesses. First, it presents a theoretical base and characterizes the term Service desk in the context of IT service management frameworks, mostly ITIL 4, that is described in detail. Also, it presents some other frameworks to compare. The thesis also presents the most popular IT service management tools and their characteristics …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 10. 2020
  • Vedoucí: Jana Fortinová
  • Oponent: Bohuslav Růžička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/81127