Implementace a řízení Service desku ve středních a velkých společnostech – Markéta Svatošová
Markéta Svatošová
Master's thesis
Implementace a řízení Service desku ve středních a velkých společnostech
Implementation and mangaing of Service desk in medium and large-sized businesses
Anotácia:
Tato diplomová práce je zaměřena na Service desk ve středních a velkých společnostech a na vytvoření návrhu Service desku v konkrétní společnosti. Práce nejprve předkládá teoretický základ, kde zasazuje pojem Service desk do kontextu rámců pro řízení ICT služeb, zejména z pohledu ITIL 4, který je v práci podrobně popsán. Pro porovnání popisuje i jiné rámce řízení ICT služeb. Dále shrnuje nejpopulárnější …viacAbstract:
This diploma thesis focuses on the Service desk in medium and large-sized businesses. First, it presents a theoretical base and characterizes the term Service desk in the context of IT service management frameworks, mostly ITIL 4, that is described in detail. Also, it presents some other frameworks to compare. The thesis also presents the most popular IT service management tools and their characteristics …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/81127
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 10. 2020
- Vedúci: Jana Fortinová
- Oponent: Bohuslav Růžička
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/81127
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
IT Service Management - procesní řízení IT podle ITIL
Mykhailo Mykytynets -
Implementation and Delivery of Integrated IT Service Management solution using ServiceNow platform
Aleksandr Kadesnikov -
Řízení IT služeb – IT Service Management ve společnosti XY podle knihovny ITIL
Richard Dzurko -
The Possibilities of COBIT and ITIL Frameworks Combination in IT Service Management
Egor Shinkariuk -
Optimizing Organizational IT Service Management through the Implementation of ITIL Framework
Sadman Amir -
IT asset management: Zlepšení procesů a reportingu interní IT služby
Jakub Soós -
Transformace procesů IT Service Managementu podle ITIL
Jan Vymětal -
Využití nástrojů ADOit a ADONIS při optimalizaci infrastruktury IT a správy IT služeb
Roman Šabart