Lucia Gerliciová
Bachelor's thesis
Marketingová stratégia firmy 7Camicie
Marketingová strategie firmy 7Camicie
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá zjištěním aktuální strategické situace italské franchízové společnosti 7Camicie, působící na území České republiky, prostřednictvím SWOT analýzy a následné marketingové a komunikační strategie firmy. Pomocí určení komplexního profilu typického cílového zákazníka a analýzy tržeb vybraných prodejen 7Camicie v Praze zformulovat návrhy úprav marketingové a komunikační strategie …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to determine an actual strategic situation of an Italian franchise 7Camicie in Czech Republic, using SWOT analysis and marketing and communication strategy analysis of the company consecutively. By the complex analysis of a typical target customer and a sales analysis of chosen stores 7Camicie in Prague formulate suggestions to adjust an actual marketing and communication …moreAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá zistením aktuálnej strategickej situácie talianskej franchízovej spoločnosti 7Camicie, pôsobiacej na území Českej republiky, prostredníctvom SWOT analýzy a následnej analýzy marketingovej a komunikačnej stratégie firmy. Pomocou určenia komplexného profilu typického cieľového zákazníka a analýzy tržieb vybraných prevádzok 7Camicie v Prahe sformulovať návrhy úprav marketingovej …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49901
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2016
- Supervisor: Jaroslav Halík
- Reader: Ľubomír Bača
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49901
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Mezinárodní marketingová strategie
Karolína Pustková -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
Simon Kolář