Integrace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami na základních školách – Diana KLEKNEROVÁ
Diana KLEKNEROVÁ
Bakalářská práce
Integrace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami na základních školách
Integration of special needs kids at elementary schools
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá integrací dětí se speciálními vzdělávacími potřebami na základních školách. Práce je rozdělena na teoretickou a výzkumnou část. První kapitola teoretické části se zabývá pojmy integrace a inkluze. Je zde popsaná třístupňová integrace, procesy přizpůsobení v rámci integrace a faktory, které ji ovlivňují. Druhá kapitola je zaměřená na psychologii a zdravotní postižení. V další …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the integration of special needs kids at elementary schools. The work is divided into a theoretical and practical part. The first chapter of theoretical part deals with terms integration and inclusion, there is described three-stage integration, process of adaptation and factors that influence it. The second chapter is focused on psychology and health disability. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Maria Vašutová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLEKNEROVÁ, Diana. Integrace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami na základních školách. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk a literatura - Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Integrace/inkluze žáků s Aspergerovým syndromem na základní škole z pohledu rodičů
Jan Vrožina