Využití marketingového výzkumu pro zvýšení návštěvnosti Májových slavností ve Znojmě – Monika Procházková
Monika Procházková
Bakalářská práce
Využití marketingového výzkumu pro zvýšení návštěvnosti Májových slavností ve Znojmě
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je za pomoci výsledků marketingového průzkumu navrhnout taková opatření, která povedou ke zvýšení návštěvnosti Májových slavností. Průzkum je realizován na základě žádosti ředitele Znojemské Besedy. Tato bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány pojmy, jako je marketing, marketing služeb, marketingový mix služeb, komunikační …víceAbstract:
The objective of the bachelor thesis is to propose measures leading to higher attendance of May festival in Znojmo, using the results of marketing research. The research is conducted on the basis of request by the Znojmo Beseda director. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part defines the terms of marketing, marketing of services, marketing mix of services …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2016
Identifikátor:
http://theses.cz/id/wakioa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
Zelený marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybraném podniku
Dominika Zemanová -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Procházková, M.
27. 4. 2016