Vzdělávání ředitelek mateřských škol: požadavky, podmínky a potřeby – Bc. Zuzana Vyklická
Bc. Zuzana Vyklická
Diplomová práce
Vzdělávání ředitelek mateřských škol: požadavky, podmínky a potřeby
Education and training of kindergarten headteachers: requirements, conditions and needs
Anotace:
Diplomová práce pojednává o vzdělávání ředitelek mateřských škol. Věnuje se především tomu, jaké jsou na ně kladeny požadavky, za jakých podmínek se vzdělávají a jaké jsou jejich potřeby pro další vzdělávání. Teoretická část práce zpracovává na základě dostupné literatury poznatky o vývoji, koncepci a metodách současného vzdělávání ředitelek. Empirická část užívá kvalitativní přístup, k čemuž je využit …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the education of kindergarten headteachers. It primarily focuses on demands, education, and their needs for additional education. The theoretical part of the work processes findings of the development, approach, and methods of the education of headteachers. The empirical part uses a qualitative approach, for which a semistructured interview with eight kindergarten headteachers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gvk61/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
- Vedoucí: prof. PhDr. Milan Pol, CSc.
- Oponent: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Andragogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Needs Analysis, Its Implementation and Effectiveness in an EFL Online Course: A Case Study
Dominik Frýbort -
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová -
Medical Translation from the Perspective of User Needs of Medical Professionals
Zuzana Ševčíková -
Learning needs of senior English learners
Tereza Bořková -
Translator Training in the Czech Republic: Options and Needs
Kateřina Svobodová -
An Example of Needs Analysis Implementation into an ESP Course
Alena Fialová -
Accessibility of Teaching Materials in English Language and Literature with a Focus on Pupils with Special Needs
Radka Machálková