Diagnostika fonematického vnímání v kontextu s percepcí rytmických figur – Bc. Markéta SAUEROVÁ
Bc. Markéta SAUEROVÁ
Bakalářská práce
Diagnostika fonematického vnímání v kontextu s percepcí rytmických figur
Diagnostics of phonemic perception in the context with sensation of rhythmical figure
Anotace:
Cílem práce je prověřit, zda existuje vztah mezi úrovní fonematického a rytmického vnímání u dětí se specifickými poruchami učení. Za tímto účelem je vytvořen nestandardizovaný didaktický test, který je aplikován na skupinu dvanácti takto diagnostikovaných dětí. Mezi oběma jevy byla zjištěna pozitivní korelace, což svědčí o přítomnosti kauzálního vztahu.Abstract:
The goal of this thesis is to examine whether there is a relation between the levels of phonemic and rhythmic perception of children with specific learning disabilities. For this purpose, a non-standardized didactic test was constructed and applied to a group of twelve children with this diagnosis. There is a strong positive correlation between the two variables which suggests existence of a causal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2011
Zveřejnit od: 4. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Pavel Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SAUEROVÁ, Markéta. Diagnostika fonematického vnímání v kontextu s percepcí rytmických figur. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Individuální vzdělávací plán integrovaných žáků pro pro specifické vývojové poruchy školních dovedností
Linda Šlégelová -
Specifické vývojové poruchy školních dovedností a školní úspěšnost ve výuce anglického jazyka
Dana Šánová -
Specifické vývojové poruchy učení a reedukace dyslexie
Jana Polčáková -
Specifické vývojové poruchy školních dovedností u žáků na ZŠ Velký Šenov
Gabriela Kirchbergerová -
Diagnostika ADHD u žáků mladšího školního věku s ohledem na specifické vývojové poruchy školních dovedností
Denisa Kučerová -
Specifické vývojové poruchy školních dovedností na prvním stupni základní školy
Lenka Bednářová -
Specifické vývojové poruchy školních dovedností u žáků na prvním stupni základní školy ve Smečně
Soňa Stuchlová -
Speciálně pedagogická diagnostika vedení školní třídy v Základní škole Čerčany
Daniela Matoušková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
14. 8. 2013