Lucie KRŠÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Čtenářské preference současných dospívajících
Reading Preferences of Today´s Teenagers
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na čtenářské preference současných dospívajících, konkrétněji na preference v četbě 13letých a 14letých pubescentů. Teoretická část představuje dospívající z hlediska psychosociální a čtenářské ontogeneze. Praktická část zahrnuje popis realizace a interpretaci dat kvantitativně-kvalitativního výzkumu čtenářských preferencí u žáků 7. a 8. tříd základních škol.Abstract:
The bachelor thesis deals with reading preferences of today´s teenagers, in the concrete with reading preferences of 13 and 14 years old teenagers. The theoretical part involves teenager´s psychosocial and reading characteristics. The practical part involves description of execution and interpretation facts obtained by quantitative-qualitative research on reeding preferences of students in 7th and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2011
Accessible from:: 29. 3. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 13. 5. 2011
- Supervisor: PhDr. Kateřina Homolová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRŠÁKOVÁ, Lucie. Čtenářské preference současných dospívajících. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.3.2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 3. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / občanská výchova - český jazyk
Theses on a related topic
-
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Výzkum vyšších poznávacích procesů u dětí předškolního věku
Lucie Ferulíková -
Upíří deníky: Výzkum fanouškovské základny
Šanderová Šanderová -
Svět červů: výzkum strongylidních infekcí u volně žijících primátů s ohledem na výskyt onemocnění u horských goril
Bethan Mason -
Konstrukční výzkum učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely
Eva Ellederová -
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Behaviorální výzkum a jeho implementace do marketingového řízení podniku
Robert Henyš