Motorické kompetence a jejich rozvoj u žáka s PAS v hodině TV – Bc. Barbora KREIDLOVÁ
Bc. Barbora KREIDLOVÁ
Diplomová práce
Motorické kompetence a jejich rozvoj u žáka s PAS v hodině TV
Motor competencies and their development at the pupil with autism spectrum disorder in a physical lesson
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na rozvoj pohybových kompetencí v hodině tělesné výchovy u žáka s poruchou autistického spektra. Jako nástroj pro diagnostiku hodnocení stupně motorického vývoje u dětí mladšího školního věku je zvolena testová baterie MABC-2, pomocí které je žák testován. Na základě testování, pozorování a práce se žákem budou vytvořeny vhodné vzorové hodiny TV s integrací tohoto žáka.Abstract:
The thesis focuses on the development of movement competencies in a physical education class for a pupil with an autism spectrum disorder. As a tool for the diagnosis of the evaluation of the degree of movement development in younger school children, the test battery MABC-2 is selected, with the help of which the pupil is tested. Based on testing, observation and work with the student, suitable sample …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Věra Knappová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KREIDLOVÁ, Barbora. Motorické kompetence a jejich rozvoj u žáka s PAS v hodině TV. Plzeň, 2022. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství tělesné výchovy pro základní školy a Učitelství výchovy ke zdraví pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Integrace žáka - cizince do školního kolektivu 2. stupně základní školy
Eva Míková -
Analýza příčin školního neúspěchu romských dětí v kontextu problémů s integrací do školního kolektivu
Aneta Danielová -
Integrace žáka s poruchou autistického spektra do školního procesu
Vladimíra Slabá -
Integrace bilingvních dětí do základních škol
Lenka Lapšanská -
Integrace dětí s lehkým mentálním postižením do kolektivu dětského domova se školou
Michal VOJTA -
Motorické kompetence a jejich rozvoj u žáka s PAS v hodině TV
Barbora KREIDLOVÁ -
Analýza úrovně motorické kompetence žáků 1. stupně Základní školy s rozšířenou výukou jazyků, Liberec
Hynek Háza