Formy sociální integrace na Základní škole speciální a jejich vliv na rozvoj komunikačních dovedností u dětí s kombinovaným postižením – Mgr. Lucie Šťastná
Mgr. Lucie Šťastná
Bakalářská práce
Formy sociální integrace na Základní škole speciální a jejich vliv na rozvoj komunikačních dovedností u dětí s kombinovaným postižením
Forms of Social Integration at Basic Schools for Children with Special Needs and their Influence on Development of Communication Skills in children with Multiple Disabilities
Anotace:
Bakalářská práce popisuje vliv integračních aktivit na komunikační dovednosti dětí s kombinovaným postižením. Představuje aktivity probíhající na Základní škole speciální, při kterých spolupracují žáci a studenti bez postižení. Bakalářskou práci tvoří dvě části: teoretická a praktická. První část charakterizuje a vymezuje pojem kombinované postižení, zabývá se vzděláváním a výchovou žáků s kombinovaným …víceAbstract:
This bachelor thesis describes the influence of integratin activities on communication skills of children with combined disability. The thesis introduces activities which také place at the Basic school for children with special needs, where pupils and students without disability cooperate. This thesis consists of two parts: theoretical and practical one. The first part describes and defines the term …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/anqwu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2015
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠŤASTNÁ, Lucie. \textit{Formy sociální integrace na Základní škole speciální a jejich vliv na rozvoj komunikačních dovedností u dětí s kombinovaným postižením}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/wb7yln/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA