Iva Karvánková

Bachelor's thesis

Značka Česká Kanada - zásady pro její udělování

Ceska Kanada brand - principles for its granting
Anotácia:
Cílem práce bylo vytvořit zásady pro udělování značky Česká Kanada dle požadavků a představ Agentury Česká Kanada, jako správce této značky. Pro vypracování její teoretické části byla použita odborná literatura zabývající se problematikou destinačního managementu a marketingu, brand managementu a značek obecně. Jako metodická pomůcka pro praktickou část byly použity již existující a fungující zásady …viac
Abstract:
The aim of this thesis is to create the principles for granting the Ceska Kanada brand according to the requirements and ideas of the Czech Canada Agency. Technical literature dealing with destination management and marketing, brand management and brands in general was used for the theoretical part. For the practical part, the existing and functional principles of the Šumava region were applied as …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2010
  • Vedúci: Marie Hesková
  • Oponent: Vanda Lieskovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20779