Značka Česká Kanada - zásady pro její udělování – Iva Karvánková
Iva Karvánková
Bachelor's thesis
Značka Česká Kanada - zásady pro její udělování
Ceska Kanada brand - principles for its granting
Anotácia:
Cílem práce bylo vytvořit zásady pro udělování značky Česká Kanada dle požadavků a představ Agentury Česká Kanada, jako správce této značky. Pro vypracování její teoretické části byla použita odborná literatura zabývající se problematikou destinačního managementu a marketingu, brand managementu a značek obecně. Jako metodická pomůcka pro praktickou část byly použity již existující a fungující zásady …viacAbstract:
The aim of this thesis is to create the principles for granting the Ceska Kanada brand according to the requirements and ideas of the Czech Canada Agency. Technical literature dealing with destination management and marketing, brand management and brands in general was used for the theoretical part. For the practical part, the existing and functional principles of the Šumava region were applied as …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20779
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2010
- Vedúci: Marie Hesková
- Oponent: Vanda Lieskovská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20779
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Destinační management v Kraji Vysočina se zaměřením na památky UNESCO
Eliška Svobodová -
Vliv certifikace na destinační management turistického regionu Jizerské hory
Manh Hung Doan -
Lázeňský trojúhelník v UNESCO: výzvy pro marketingovou komunikaci a destinační management
Karin Volicerová -
Destinační management oblasti Český Krumlov Region
Michal Březina -
Destinační management v České republice
Miroslava Uhlíková -
Brand management regionálních značek
Tereza Štočková -
Vnímání regionálního značení spotřebiteli
Edith Rohelová -
Brand management regionálních značek
Petra Šanderová