Význam hudby jako prvku reklamního spotu – Anna Jelínková
Anna Jelínková
Bakalářská práce
Význam hudby jako prvku reklamního spotu
The importance of music in commercial spots
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá českou televizní reklamou, konkrétně hudbou, která je v televizních spotech použita. Teoretická část má za cíl vymezit stěžejní pojmy této práce. Vysvětluje pojmy týkající se reklamy, vnímání člověka a hudby v reklamě, především jejích funkcí, prvků a vlivu na spotřebitele. Praktická část je tvořena vlastní analýzou českých televizních reklam na české produkty a služby za …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the czech television advertising, particularly with a music, which is applied in TV spots. The theoretic part aims to define the fundamental terms of this thesis. It explains terms relating to the advertising, human's perception and to the music in the advertising , especially it's functions, elements and the effect. The practical part consists of the self analysis of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/60787
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Petr Kubka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/60787
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Ideal Female Beauty in Noun Phrases in Cosmetic Advertising for Afro-American Women
Markéta Rozmarová -
The role of advertising in the development of communities and society
Ekaterina Guseva -
Multimodality and Genre Hybridism in Online Advertising of Weight Loss Supplements
Eva Čapková -
Využití klasické hudby v reklamě v rádiu a televizi
Barbora Hamáčková -
Analýza hudby v rádiových reklamách a její možné působení na posluchače
Lucie Kalandříková -
Úloha hudby v reklamě
Mária Žilecká -
Úloha hudby v reklamě
Michal ŠVEC -
Analýza využití hudby v reklamách
Markéta Bartoňová